Wednesday, July 23, 2008

hmmm......smbung smula kisah atos biruku ibuku yg punyerrrrrrr.....kisah trbaru atos ibuku aku dh pun pegi ketuk pintu kete mak aku tuh akan tetapi ibu aku masih tidak brpuas ati dgn hasil nyer. mane xnyer aku cume gi ketuk tp kesan calarnyer masih ade. ape dahhhhh...... aku kene tmbh ongkos rm 200 lg utk mncntikkan body kete mak aku..huhuhuuu....oleh kerana itu, kpd pembaca2 sekalian yg mmbace blog aku nih ingin aku meraih simpati korang utk donate la skit pitih mu yg ade.wakakakaka.aku dh set kn setting blog ni .setiap kali korang msuk blog aku ,aku dh paw duit korang msuk dlm akaun aku..wakakakaka.wakenabeb..tensen aku keje aku byk x settle lg huhuhuhuuhu.duit duit dimane kau duit...duit duit aku dh start mengarut nih.oklah aku stop cni dulu yek....

3 comments:

Nor Ramli said...

hahahaah...ingat ada tenaga ghaib ke bule serap duit org..belasah kang baru tau!!

aku said...

ahaa belasah epel..nak tumpang gak ni huhuhuhuh :P

Anonymous said...

haha..aku nak ngomen gak walau dah 1 thn...jom belash memey reramai..tergamak muuu